Grupy >> Wu Wu Wu Niusy >> Forum >> Jebcie się w dupę.
Autor Wypowiedź
.

06 listopada 2016, 21:33:29
Ja się codziennie jebie w dupę !

06 listopada 2016, 21:47:18
Nie znam się dobrze na Kościele, ale czy nie jest przypadkiem tak, że seks analny to grzech? Na wszelki wypadek nie róbcie tego, gdyż możecie pójść do piekła.

07 listopada 2016, 17:16:30
_____________¶¶¶__________¶¶¶
____________¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶
_____________¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶
_________________________¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶
__________________________¶¶¶___________¶¶¶¶¶
_________________________________________¶¶¶
_____¶¶¶
____¶¶¶¶¶_________________¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶____¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶____¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶
____________¶¶¶¶¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶_¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶
________________¶__¶¶__________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶
_______________¶___¶¶¶__________¶¶¶¶¶__¶¶¶
______________¶____¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶
______________¶____¶¶¶¶¶_____¶____¶¶¶¶
___¶¶¶_______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶¶¶____¶¶____¶¶¶
__¶¶¶¶¶______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶_¶_____¶___¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶_____¶_______¶¶¶¶¶___¶¶¶_____¶__¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶_____¶________¶¶¶____________¶__¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶______¶_______________________¶__¶¶¶¶¶¶¶
____________¶___¶¶__________________¶___¶¶¶¶¶
____________¶_____¶¶________________¶____¶¶¶
____________¶_______¶¶¶¶¶¶__________¶
_____________¶_____________________¶
_________¶¶___¶___________________¶___¶¶
______¶¶¶__¶__¶___________________¶__¶__¶¶¶
_____¶_____¶___¶_________________¶___¶_____¶
_____¶______¶___¶_______________¶___¶______¶
_____¶_______¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶_¶¶_______¶
______¶________¶___¶¶_______¶¶¶_¶¶________¶
_______¶_______¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶__¶_¶________¶
________¶______¶____¶________¶¶_¶_______¶
_________¶¶____¶_____¶¶_____¶__¶¶_____¶¶